سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

09113520751

سوال های متداول

صفحه اصلیسوال های متداول

روند ثبت سفارش در تاپ افزار

1- چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
افزون بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت تاپ افزار، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشدند. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق شیوه کارکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت همیشگی تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در زیر همین صفحه با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین تاپ افزار با چند سال پیشینه فعالیت در زمینه فروش و پخش لپ‌تاپ استوک به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از کارکرد خود ساخته است.
2- آیا برای خرید از تاپ افزار ، حتما باید در سایت ثبت نام کنم؟
خیر، شما می‌تواند بدون وارد شدن به سایت یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، و در مرحله پایانی اطلاعات ثبت نام خود را وارد کنید. و در صفحه تکمیل سفارش میتوانید با واردکردن گذرواژه ثبت نام کنید تا از مزایای زیر برخوردار شوید:
با عضویت در تاپ افزار می‌توانید: – سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید(نیازی به وارد کردن اطلاعات مانند آدرس در هر بار خرید نیست) – به سادگی پیشینه خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید. – فهرست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید. – نقد، بررسی و دیدگاه های خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
3- آیا در همه ساعت‌های شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
4- آیا می‌توانم برای کس دیگری از رایتاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله وارد کردن اطلاعات شما می‌توانید با انتخاب گزینه “میخواهم بار به نشانی دیگر ارسال شود” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
دستگاه و سفارش شما پس از تست و بسته‌بندی ایمن تحویل پست یا تیپاکس می‌شود. به طور کلی معمولا پس از 48 ساعت کاری کد رهگیری برای شما ارسال می‌شود. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از وضعیت سفارش با ما تماس بگیرید.
6- آیا میتوانم سفارشی که ثبت و پرداخت کرده‌ام را تغییر دهم؟
در صورتی که سفارش شما هنوز تحویل پست نشده باشد میتواند با ما تماس بگیرید.
7- پس از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با تاپ افزار تماس بگیرم؟
خیر، پس از پرداخت سفارش شما به طور خودکار انجام خواهد شد، یا اگر مشکلی باشد کارشناسان ما باشما تماس میگیرند. البته الزامی در «تماس نگرفتن» نیست.
8- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی یا با تلگرام ثبت کنم؟
برای شتاب دادن به فرایند پردازش و فرستادن سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان گرامی بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند. ولی امکان ثبت از طریق واتس‌اپ و تلگرام نیز وجود دارد.

پرداخت در تاپ افزار

1- با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما می‌توانید از طریق همه‌ی کارت‌های بانک‌های عضو شتاب پرداخت خود را در مرحله آخر سفارش خود انجام دهید. هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال اند.
2- آیا می‌توانم مبلغ سفارش را در محل پرداخت کنم؟
متاسفانه به طور موقت این امکان وجود ندارد.
3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. ولی در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و پول را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
4- آیا امکان پرداخت اقساط وجود دارد؟
خیر، فروش به صورت نقدی است.

خدمات پس از فروش

1- در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش تاپ افزار، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
2- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام تفاوت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
در ساعت اداری با ما تماس بگیرید و هماهنگ کنید. پس از هماهنگی کالا را به نشانی ثبت شده در صفحه بازگردانی کالا پست کنید.
3- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
در ساعت اداری با ما تماس بگیرید و هماهنگ کنید. پس از هماهنگی کالا را به نشانی ثبت شده در صفحه بازگردانی کالا پست کنید.
4- مهلت تست کالاهای استوک چگونه است و شامل چه مواردی است؟
کلیه محصولات استوک دارای 7 روز مهلت تست و هستند ، به این معنا که اگر محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد، مرجوع و تعویض می‌گردند.

روند ارسال در تاپ افزار

نحوه ارسال کالا به چه صورت است؟
براساس انتخاب و درخواست مشتری سفارشات از طریق پست یا تیپاکس ارسال می‌شوند.
آیا ارسال ها در تاپ افزار بیمه دارند؟
بله، در روش ارسالی پست مرسولات به اندازه ارزش کالا بیمه می‌شوند، ولی در روش تیپاکس بیمه فقط شامل مفقودی است و شامل خسارت و شکستگی نیست. بنابراین پیشنهاد می‌شود روش پست را انتخاب کنید و در صورت انتخاب روش تیپاکس تاپ افزار مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی ندارد.
سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید